Λογοθεραπεία

Η εκτίμηση των διαταραχών ομίλιας, λόγου, επικοινωνίας αλλά και η αποκατάσταση τους εντεταγμένη σ’ ένα διεπιστημονικό πλαίσιο, ως μια δυναμική και όχι μηχανιστική προσέγγιση, διευκολύνει το παιδί, εξατομικευμένα ή και διαμέσου της ομάδας, μετασχηματίζοντας τις εμπειρίες του, να περάσει από μια κατάσταση στην οποία δεν μπορεί να εκφραστεί, σε μια κατάσταση στην οποία μπορεί να εκφραστεί, προσφέροντας του χώρο και χρόνο.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ

 Ο λογοθεραπευτής έχει κύριο στόχο με την αξιολόγηση του να ανακαλύψει την ευχαρίστηση που αντλεί ένα παιδί από την επικοινωνία και επιμέρους στόχους την εκτίμηση των ψυχογλωσσικών επιπέδων (φωνητικό-φωνολογικό, σημασιολογικό, συντακτικό, πραγματολογικό) και των γνωσιακών δυνατοτήτων.

 Για την εκτίμηση των δυσκολιών αλλά και για την μετέπειτα δουλειά με τους γονείς απαραίτητα είναι:

   η λήψη του αναπτυξιακού ιστορικού

   η εκτίμηση της αλληλεπίδρασης γονιών-παιδιού (Care Ιndex, Crittenden 2010)

   η εκτίμηση της διαισθητικής συμπεριφοράς των γονιών (Papousek 2004)

   η εκτίμηση της γλωσσικής συμπεριφοράς των γονιών (Dannenbauer 1994)

   η εκτίμηση της ικανότητας εν-νόησης των γονιών (Fonagy 2004)

Go to Top